Продавець ТОВ "СЕНТРЕ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
89 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може обробити Ваше замовлення, оскільки за графіком роботи не робочий час. Ми працюємо з Понеділка по П'ятницю: з 9-00 до 17-00. Субота та Неділя - ВИХІДНІ ! Все буде добре! Дякуємо, що Ви з нами!

+380 (67) 461-74-45
ул. Бориспольская, 7, Київ, Україна
СЕНТРЕ | Запчастини пневматичних гальмівних систем вантажних авто, причепів і напівпричепів
Кошик

Mercedes-Benz Special Trucks випустив 300 тисяч вантажівок

Mercedes-Benz Special Trucks випустив 300 тисяч вантажівок

Днями підрозділ Mercedes-Benz Custom Tailored Truck (ТСС) виготовив 300-тисячний автомобіль. СТТ займається переобладнанням вантажівок із трипроменевою зіркою під індивідуальні вимоги замовників вже понад 20 років. Це і встановлення додаткових осей, і адаптація колісної бази, і монтаж багатомісних кабін для пожежних та комунальних автомобілів.

Всі роботи виконуються як на головному заводі у Верті, так й на розташованому за 100 км від нього спеціалізованому підприємстві CTT у Мольсхаймі (Франція). Також у цьому процесі задіяна мережа різних партнерів. У результаті щодня може виготовлятися до 70 автомобілів за спецзамовленням.

Ювілейним, 300-тисячним автомобілем став сідловий тягач Mercedes-Benz Actros 8×4/4 у виконанні SLT – для роботи с надважкими вантажами. Стандартна тривісна модель отримала додаткову, 8-тонну вісь на спеціалізованому підприємстві Titan в Зульцбасі. За кабіною також змонтували 900-паливний бак та додатковий радіатор системи охолодження як для двигуна, так і для ретардера. Машина укомплектована найпотужнішим у лінійці, 630-сильним дизельним двигуном V8.

300-тисячний Mercedes-Benz Actros 8×4/4 SLT

Сьогодні фахівці CTT працюють над одним цікавим проектом – електричним сідловим тягачем eActros 300 Lowlider. Завдяки низькорамній конструкції він зможе працювати у парі з напівпричепами підвищеного об’єму – із внутрішньою висотою до трьох метрів.

Цей п’ятивісний Arocs 10×4/6 було переродбено з моделі 8×4/4.

А ось цей Arocs JZAI 8×6 4 на базі моделі 8×6/4 SLT може працювати з автопоїзлами масою до 500 (!) тонн.

Джерело: https://www.autocentre.ua/

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner