Продавець ТОВ "СЕНТРЕ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
89 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може обробити Ваше замовлення, оскільки за графіком роботи не робочий час. Ми працюємо з Понеділка по П'ятницю: з 9-00 до 17-00. Субота та Неділя - ВИХІДНІ ! Все буде добре! Дякуємо, що Ви з нами!

+380 (67) 461-74-45
ул. Бориспольская, 7, Київ, Україна
СЕНТРЕ | Запчастини пневматичних гальмівних систем вантажних авто, причепів і напівпричепів
Кошик

IAA 2023: ZF прискорює вихід на ринок бездротових технологій

IAA 2023: ZF прискорює вихід на ринок бездротових технологій

На виставці IAA Mobility 2023 в Мюнхені технологічна група ZF зосередиться на своєму асортименті бездротових технологій. ZF має одне з найбільш повних портфоліо систем рульового управління, гальм і підвіски з електронним управлінням для програмно-керованих транспортних засобів. Ці системи шасі більше не потребують механічних з'єднань або системних рідин. Також повністю електричним є майбутній ультра компактний і легкий 800-вольтовий привод з найкращою у світі щільністю крутного моменту.

Дротові системи з електронним управлінням і підключенням до мережі забезпечують кращий контроль над автомобілем, коротший гальмівний шлях, більшу гнучкість рульового управління, більшу стабільність руху на високих швидкостях, а також збільшують запас ходу і ефективність.

ZF є провідним розробником і виробником бездротових систем, які не потребують прямого механічного з'єднання:

  • Рульове управління, включаючи рульове управління заднім мостом
  • Гальмівна система з інтегрованим керуванням гальмами
  • Активне демпфірування з електронним управлінням

Поєднання цих технологій призводить до створення мережевих систем шасі, які можна координувати цілісно за допомогою програмного забезпечення cubiX.

Компактний і легкий 800-вольтовий привод

EVSys800 - це модульний 800-вольтовий привод, який складається з силової електроніки з карбіду кремнію, електродвигуна та редуктора. Незважаючи на свою надзвичайно компактну конструкцію та малу вагу, EVbeat не економить на продуктивності: Концепт-кар має максимальний крутний момент 5200 ньютон-метрів на задній осі - і це при унікально високій щільності крутного моменту для легкових автомобілів, дозволених до експлуатації на дорогах, яка становить 70 ньютон-метрів на кілограм. Безперервна і пікова потужність електродвигуна становить 206 і 275 кіловат відповідно - таким чином, ZF досягає безперервної потужності близько 75% від пікової потужності.

Що стосується габаритів, то завдяки компактному редуктору і запатентованій ZF технології "плетеної обмотки" електродвигуна, привід економить 50 міліметрів ширини, що дозволяє компактно встановлювати його на ведучій осі.

При загальній вазі 74 кілограми EVSys800, приведеній до тієї ж потужності, що і найновіший 800-вольтовий привід серії ZF, є приблизно на 40 кілограмів, або на 30% легшим.

Джерело: www.automaster.net.ua

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner