На вантажівках DAF з'явилася електрогідравлічна керована задня вісь
Вантажівки DAF нового покоління стали ще досконалішими. Так, на сідлові тягачі та шасі колісної формули 6х2 тепер доступна керована задня вісь із електрогідравлічним приводом (EHS). Вона прийшла на зміну суто механічній системі.
Новинка не лише на 30 кг легша, а й завдяки зменшенню сили тертя дозволяє скоротити витрату палива на 0,3%. Крім того, компактніша конструкція дала можливість збільшити обсяг паливних баків на сідлових тягачах на 40% – до 900 л. Це також оптимізує експлуатаційні витрати, оскільки дозволяє більше проїхати на паливі, придбаному за найвигіднішою ціною.
Управлінням коліс на задній осі забезпечує насос із електронним керуванням. Кут повороту залежить від швидкості автомобіля та величини його колісної бази. Загалом, завдяки електрогідравлічній системі, радіус розвороту тривісних моделей вдалося скоротити на 12%. На швидкості понад 45 км/год поворотна вісь блокує колеса у прямолінійному положенні, що підвищує стійкість.
Нова система EHS доступна як для моделей DAF XF, XG і XG+, так і для «молодших братів» сімейства XD, що з’явилися цієї осені . Зазначимо, що вантажівки і першої, і другої гами стали переможцями престижного конкурсу «Міжнародна вантажівка року» – 2022-го та 2023-го відповідно.
Інші статті
- Оголошено найінноваційнішу вантажівку 2025 рокуу Ганновері відбулося вручення призу за найкращу інновацію серед вантажівок – Truck Innovation Award 2025
- Регулярна перевірка гальмівної рідини є критично важливою для безпеки вашого автомобіля.З часом гальмівна рідина може втрачати свої властивості