Daimpler Truck почав випробування тягача Actros на рідкому воднем
Daimler Truck продовжує працювати над стратегією переходу на випуск виключно CO2- нейтральних вантажівок до 2039 року.
Окрім акумуляторно-електричних машин - eActros, які вже запущені у серію, компанія також працює над воднемними моделями. У 2021 році почалися випробування потягу GenH2 Truck, як на полігоні, так і на дорогах загального користування. А тепер, влітку, виїжджає на тест ще один вольстр — Actros, який працює на рідкому воденьі.
У двох баках міститься 40 кілограмів пального, яке постачається з новозбудованою стацією у Верті. Температура зберігання водню - це мінус 253 градуси, тому теплоізоляції баків особливо уважні. Запасу ходу обіцяють 1000 км і навіть більше.
Зверніть увагу, що Daimler Truck віддає перевагу технології рідкого водню, оскільки в цьому стані він має велику щільність енергії. Зараз разом з компанією Linde ведеться розробка ще досконалішої технології — надохолодженого воденьу Supercooled (sLH2). Завдяки їй можна не тільки збільшити запас ходу, але й полегшити процес заправки. Планується, що у 2023 році в Верті запустять першу водневу колонку sLH2.
Що стосується розвитку водневої інфраструктури для більш завантаженого автотранспорту, то в цьому питанні Daimler Truck співпрацює з компаніями Shell, BP і Total Energies. Крім того, Daimler Truck, IVECO, Linde, OMV, Shell, Total Energies і Volvo Group ведуть спільну роботу над швидким впровадженням водневих вантажівок в рамках H2 Accelerate (H2A). Серійне виробництво стебел Mercedes-Benz Actros на рідкому воднем заплановано на другу половину десятиліття.
Інші статті
- Автономні вантажівки: революція в логістиці та вантажоперевезенняхАвтономні вантажівки самі можуть перевозити товари, минаючи участь людини за кермом.
- 1 жовтня в Україні відзначають День Захисників і Захисниць.Зупинись, вшануй пам'ять Героїв