Продавець ТОВ "СЕНТРЕ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
75 відгуків
+380 (67) 461-74-45
вул. Бориспільська, 7, офіс 216 (територія БЦ "АРМТЕК"), Київ, Україна
СЕНТРЕ | Запчастини пневматичних гальмівних систем вантажних авто, причепів і напівпричепів
Кошик

Daimpler Truck почав випробування тягача Actros на рідкому воднем

Daimpler Truck почав випробування тягача Actros на рідкому воднем

Daimler Truck продовжує працювати над стратегією переходу на випуск виключно CO2- нейтральних вантажівок до 2039 року.

Окрім акумуляторно-електричних машин - eActros, які вже запущені у серію, компанія також працює над воднемними моделями. У 2021 році почалися випробування потягу GenH2 Truck, як на полігоні, так і на дорогах загального користування. А тепер, влітку, виїжджає на тест ще один вольстр — Actros, який працює на рідкому воденьі.

У двох баках міститься 40 кілограмів пального, яке постачається з новозбудованою стацією у Верті. Температура зберігання водню - це мінус 253 градуси, тому теплоізоляції баків особливо уважні. Запасу ходу обіцяють 1000 км і навіть більше.

 

 

Зверніть увагу, що Daimler Truck віддає перевагу технології рідкого водню, оскільки в цьому стані він має велику щільність енергії. Зараз разом з компанією Linde ведеться розробка ще досконалішої технології — надохолодженого воденьу Supercooled (sLH2). Завдяки їй можна не тільки збільшити запас ходу, але й полегшити процес заправки. Планується, що у 2023 році в Верті запустять першу водневу колонку sLH2.

 

 

Що стосується розвитку водневої інфраструктури для більш завантаженого автотранспорту, то в цьому питанні Daimler Truck співпрацює з компаніями Shell, BP і Total Energies. Крім того, Daimler Truck, IVECO, Linde, OMV, Shell, Total Energies і Volvo Group ведуть спільну роботу над швидким впровадженням водневих вантажівок в рамках H2 Accelerate (H2A). Серійне виробництво стебел Mercedes-Benz Actros на рідкому воднем заплановано на другу половину десятиліття.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner