Як водійська дурість вбиває абсолютно нові акумулятори

Насправді з «китайськими підробками» все не так просто. Автовласники часто, самі того не знаючи, вбивають щойно куплений акумулятор звичайним розгильдяйством.
Переважна більшість АКБ, що встановлюються сьогодні на автомобілі із заводу, є необслуговуваними. Тобто встановив, закріпив, приєднав клеми та на 3–5 років забув. Але чи все так просто?
Здоров'я та коректна робота акумулятора безпосередньо залежать від умов експлуатації та справності проводки та електромережі. Є категорія водіїв-ненарок, які миють свій автомобіль 2–3 рази на рік. І одного разу – після зими – вони змивають піврічний шар бруду. У проміжках між разовими мийками під капотом встигають забруднитись навіть клеми акумуляторної батареї.
Як водійська дурість вбиває нові акумулятори
Парі технічних рідин утворюють у підкапотному просторі тонку хімічну плівку на всіх вузлах та агрегатах. Навіть на акумуляторі. Це нормальне явище навіть для доглянутих автомобілів просто за чистотою підкапотного простору потрібно стежити.
Суміш бруду, реагентів, солі, пилу та випарів технічних рідин створює умови для замикання висновків акумулятора – між ними утворюється щось на кшталт струмопровідної плівки.
Кожна батарея має показник саморозряду, він коливається в залежності від типу акумулятора. Додатковий контакт між «плюсом» та «мінусом» призводить до збільшення показника саморозряду та прискорює вихід АКБ з ладу.
Різні батареї по-різному переносять такі умови експлуатації. Свинцево-кислотні, наприклад, поступово «здуваються». Це з хімічними процесами. При замиканні електродів АКБ починається сульфатація пластин.
Якщо автомобіль довго стоїть без діла, обов'язково переконайтеся, що акумулятор заряджений. При тривалому простої він може розрядитись надто глибоко, що призведе до сильного скорочення його ресурсу.
Слідкувати потрібно не лише за самим акумулятором, але також за проводами та клемами, які до нього приєднуються. На старих автомобілях іноді можна помітити, що обплетення проводів висохло і потріскалося. У таких випадках краще перейматися їх заміною.
Крім того, рекомендується змащувати електроди акумулятора, так і самі клеми. В автомагазинах можна купити спеціалізовані склади, призначені для цього: від аерозолів до різноманітних паст. Важливо пам'ятати, що будь-які мастила погіршують контакт між провідниками. Вони потрібні лише для того, щоб захистити клеми від забруднень і запобігти їх окисленню. Мастило проводиться зверху – після затягування сухих та чистих клем.
Також бажано підбирати тип батареї, спираючись на режим керування та умови експлуатації. Сьогодні на багатьох машинах можна знайти модні кальцієві батареї, що відрізняються низьким саморозрядом. Але вони, наприклад, гірше за інших переносять короткі поїздки в морозну погоду, поступово втрачаючи номінальну ємність.
Джерело: https://quto.ru/journal/articles/kak-voditelskaya-glupost-ubivaet-sovershenno-novye-akkumulyatory.htm?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com&utm_campaign=dbr
Інші статті
- Світлодіодні міні лед лінзи - "новий подих" для вашого автоДуже часто водії стикаються з проблемою слабкого головного світла в автомобілях