Продавець ТОВ "СЕНТРЕ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
89 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може обробити Ваше замовлення, оскільки за графіком роботи не робочий час. Ми працюємо з Понеділка по П'ятницю: з 9-00 до 17-00. Субота та Неділя - ВИХІДНІ ! Все буде добре! Дякуємо, що Ви з нами!

+380 (67) 461-74-45
ул. Бориспольская, 7, Київ, Україна
СЕНТРЕ | Запчастини пневматичних гальмівних систем вантажних авто, причепів і напівпричепів
Кошик

Автомобілі Scania - 130 років славної історії

Автомобілі Scania - 130 років славної історії

З цього і почалася історія компанії Scania – одного з найбільших сьогодні виробників високоякісних вантажівок і автобусів.

Новостворена фірма зайнялася виробництвом залізничних вагонів, як вантажних, так і пасажирських, а також вагонів для конок. Фірма швидко зайняла лідируюче положення у своєму сегменті на місцевому ринку і зберігала її протягом десяти років – з 1893 до 1903 року.

Vabis A – самий перший шведський автомобіль (1897). Зліва від водія сидить його конструктор – Густав Еріксон. Сьогодні існує репліка цієї машини (див. фото в заголовку).

Однак у 1896 році компанія вирішила зайнятися новою перспективною продукцією – автомобілями. На роботу був запрошений талановитий інженер-конструктор Густав Еріксон. До літа 1897 року він розробив двигун внутрішнього згоряння – V-подібний, 4-циліндровий, потужністю 6 л. с. і Його встановили на машину власної розробки, якій судилося стати першим шведським легковим автомобілем.

Навесні 1898 року машина вчинила пробіг між двома населеними пунктами, туди і назад, подолавши сумарно відстань 20 км. Потім Еріксон продовжував удосконалювати своє дітище. Для цього автомобіля він розробив кілька моторів – і рядний, і V-подібний, і опозитний.

Самий перший вантажівка Vabis (1902 р.)

А в 1902 році він побудував і перший свій вантажівка, розрахований на перевезення півтора тонн. Під сидінням водія було встановлено 2-циліндровий опозитний двигун, які мав робочий об'єм 2,7 л і розвивав 9 л. с. Він забезпечував максимальну швидкість 12 км/ч.

Ще одним предком нинішньої компанії Scania був відкритий в місті Мальме філія англійської фірми Humber, що виробляла велосипеди. В 1901 році він був перетворений в компанію Maskinfabriks Aktiebolagen Scania, скорочено просто Scania.

Перший прототип легкового автомобіля Scania – "Yellow peril" перед центральним входом підприємства (1901).

За рік до цього керівництво компанії прийняло рішення розробити автомобіль, призначений спеціально для непростих кліматичних умов Швеції. І ось у 1901 – 1902 рр.. були побудовані три прототипу такої машини. На них стояв 4-тактний двигун від фірми French Aster. Він був одноциліндровий і мав водяне охолодження.

Кузов був побудований відомим підприємством G. A. Jonnsson Vagnfabriks AB, яке знаходилося по сусідству – в тому ж місті Мальме. А ось ліхтарі освітлення і оббивку кузова поставила фірма з Копенгагена – Sally Mayier. Незабаром почався серійний випуск таких легкових машин, які отримали назву Scania A.

Самий перший вантажівка Scania (1902 р.)

У 1902 з'явився і вантажний первісток фірми – Scania As, розрахований на 1,5 т, який, щоправда, так і залишився в одному-єдиному екземплярі. Цікаво, що його творці – інженери Антон Свенссон і Рейнгольд Торссим спочатку не могли домовитися про те, де ж повинен знаходитися двигун – спереду машини або позаду. У результаті був досягнутий компроміс – мотор розмістили під сидінням водія. Це був 2-циліндровий агрегат в 12 л. с.

Тягач Scania-Vabis T3 з двигуном типу 1741. Він мав чотири провідних і при цьому чотири керовані колеса.

Надалі обидва прабатька нинішньої компанії Scania зосередилися на виробництві вантажівок, але пішли кожен своїм шляхом. Однак у жовтні 1910 року Scania, опинившись у скрутному фінансовому становищі, пішла на переговори зі своїм головним конкурентом – фірмою Vagnfabriks (Vabis). І в березні наступного року вони таки злилися, утворивши нову компанію Scania-Vabis.

Перший шведський автобус – модель "the Nordmarksbus", побудована Scania-Vabis у 1911-1919 рр ..

А через півстоліття бренд Scania в чистому вигляді з'явився на ринку знову. Приводом стало підписання 19 грудня 1968 року угоди про об'єднання компаній Scania-Vabis з солідним земляком – компанією SAAB, яка виробляла не тільки автомобілі, але і літаки.

Джерело: https://www.autocentre.ua/news/sobytie/avtomobili-scania-130-let-slavnoj-istorii-1379603.html

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner