Продавець ТОВ "СЕНТРЕ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
109 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може обробити Ваше замовлення, оскільки за графіком роботи не робочий час. Ми працюємо з Понеділка по П'ятницю: з 9-00 до 17-00. Субота та Неділя - ВИХІДНІ !

+380 (67) 461-74-45
вул. Бориспільська, 7, Київ, Україна
СЕНТРЕ | Запчастини пневматичних гальмівних систем вантажних авто, причепів і напівпричепів
Кошик

Як 1 вересня Volvo Trucks презентував революційний вантажівка

Як 1 вересня Volvo Trucks презентував революційний вантажівка

 

У цей день 28 років тому відбулася презентація новинки від компанії Volvo Trucks – автомобіля FH12, що поклало початок знаменитому обширного сімейства магістральних тягачів даної марки.

 

Машина FH12 відрізнялась новим, характерним дизайном – з похилим лобовим склом кабіни. Її форма була результатом численних досліджень в аеродинамічній трубі, що дозволило зменшити коефіцієнт лобового опору. Тільки застосування нового спойлера під переднім бампером дало зниження витрати палива 0,25 л на 100 км.

 

 

Кабіна пропонувалася в трьох варіантах по довжині, включаючи найпросторішу Globetrotter – з внутрішньою висотою 1950 мм і двома спальними місцями.

Найважливішою особливістю автомобіля був новаторський 12-літровий двигун D12A, який був тоді одним з найбільш сучасних дизелів у світі. Він відрізнявся високою питомою потужністю і економічністю в роботі. На максимальний крутний момент він виходив у широкому діапазоні оборотів (1100 – 1700) в хвилину, що дозволяло водієві рідше перемикати передачі і знижувало витрата палива.

 

 

Застосування чотирьохклапанної технології поліпшило наповнення циліндрів горючою сумішшю. Нова камера згорання забезпечувала більш ефективне перемішування повітря з паливом і краще займання горючої суміші. А електронна система вприскування палива підвищувала економічність двигуна в будь-яких режимах роботи і при цьому знижувала рівень шкідливих викидів в атмосферу. Двигун відповідав новітнім тоді екологічним нормативам Євро 2.

 

 

D12А представляв собою рядний, 6-циліндровий турбодизель, який випускався в трьох варіантах і при 1900 об/хв міг розвивати 340, або 380, або 420 к. с. Максимальний крутний момент становив відповідно 1550, 1700 і 1850 Нм.

Двигун працював в парі з кількома варіантами механічної коробки передач, в якості альтернативи пропонувалася автоматична трансмісія. Була передбачена і коробка відбору потужності: у дев'яти варіантах з використанням зчеплення і в чотирьох без нього. В якості опції можна було встановити високоефективний моторний гальмо VEB потужністю 325 л. с. при 2100 об/хв.

 

 

Автомобіль FH12 заслужено отримав високу оцінку фахівців і незабаром була удостоєна престижного титулу International Truck of the Year 1994. І вже в перший рік продажів він мав великий успіх на ринку – ніколи раніше за такий короткий час не було реалізовано стільки вантажівок Volvo.

 

Джерело: https://www.autocentre.ua/news/sobytie/kak-1-sentyabrya-volvo-trucks-prezentoval-revolyutsionnyj-gruzovik-1363951.html

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner