Як 1 вересня Volvo Trucks презентував революційний вантажівка
У цей день 28 років тому відбулася презентація новинки від компанії Volvo Trucks – автомобіля FH12, що поклало початок знаменитому обширного сімейства магістральних тягачів даної марки.
Машина FH12 відрізнялась новим, характерним дизайном – з похилим лобовим склом кабіни. Її форма була результатом численних досліджень в аеродинамічній трубі, що дозволило зменшити коефіцієнт лобового опору. Тільки застосування нового спойлера під переднім бампером дало зниження витрати палива 0,25 л на 100 км.
Кабіна пропонувалася в трьох варіантах по довжині, включаючи найпросторішу Globetrotter – з внутрішньою висотою 1950 мм і двома спальними місцями.
Найважливішою особливістю автомобіля був новаторський 12-літровий двигун D12A, який був тоді одним з найбільш сучасних дизелів у світі. Він відрізнявся високою питомою потужністю і економічністю в роботі. На максимальний крутний момент він виходив у широкому діапазоні оборотів (1100 – 1700) в хвилину, що дозволяло водієві рідше перемикати передачі і знижувало витрата палива.
Застосування чотирьохклапанної технології поліпшило наповнення циліндрів горючою сумішшю. Нова камера згорання забезпечувала більш ефективне перемішування повітря з паливом і краще займання горючої суміші. А електронна система вприскування палива підвищувала економічність двигуна в будь-яких режимах роботи і при цьому знижувала рівень шкідливих викидів в атмосферу. Двигун відповідав новітнім тоді екологічним нормативам Євро 2.
D12А представляв собою рядний, 6-циліндровий турбодизель, який випускався в трьох варіантах і при 1900 об/хв міг розвивати 340, або 380, або 420 к. с. Максимальний крутний момент становив відповідно 1550, 1700 і 1850 Нм.
Двигун працював в парі з кількома варіантами механічної коробки передач, в якості альтернативи пропонувалася автоматична трансмісія. Була передбачена і коробка відбору потужності: у дев'яти варіантах з використанням зчеплення і в чотирьох без нього. В якості опції можна було встановити високоефективний моторний гальмо VEB потужністю 325 л. с. при 2100 об/хв.
Автомобіль FH12 заслужено отримав високу оцінку фахівців і незабаром була удостоєна престижного титулу International Truck of the Year 1994. І вже в перший рік продажів він мав великий успіх на ринку – ніколи раніше за такий короткий час не було реалізовано стільки вантажівок Volvo.
Джерело: https://www.autocentre.ua/news/sobytie/kak-1-sentyabrya-volvo-trucks-prezentoval-revolyutsionnyj-gruzovik-1363951.html
Інші статті
- Автономні вантажівки: революція в логістиці та вантажоперевезенняхАвтономні вантажівки самі можуть перевозити товари, минаючи участь людини за кермом.
- 1 жовтня в Україні відзначають День Захисників і Захисниць.Зупинись, вшануй пам'ять Героїв