Продавець ТОВ "СЕНТРЕ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
110 відгуків
promo_banner
+380 (67) 461-74-45
вул. Бориспільська, 7, Київ, Україна
СЕНТРЕ | Запчастини пневматичних гальмівних систем вантажних авто, причепів і напівпричепів
Кошик

Фахівці не радять переводити автомобілі на водень - і ось чому

Фахівці не радять переводити автомобілі на водень - і ось чому

Багато виробників сьогодні хочуть перевести свої автомобілі на водень, однак, на думку ряду провідних фахівців, на що виробляється таким способом електрика буде потрібно набагато більше ресурсів, ніж на акумуляторні батареї.

Консалтингове агентство Transport & Environment (T&E) цитує дослідження Ricardo Energy & Environment, в якому робиться висновок про те, що електро-паливо (водень і синтетичний дизель) має бути пріоритетним в першу чергу для кораблів і літаків, так як більшість з них не можуть використовувати батареї для декарбонізації, що викличе величезний попит на такий вид палива.

 

«Останні дослідження показують, що для харчування лише невеликої частини транспортних засобів на електро-паливі до 2050 року будуть потрібні нові морські вітряні електростанції, які займають територію розміром з Данії», – підсумовує T&E.

Так, для живлення лише 10% легкових автомобілів, фургонів і невеликих вантажівок воднем і 10% – синтетичним дизельним паливом потрібно на 41% більше відновлюваних джерел енергії до 2050 року, ніж якщо б це були електромобілі, що працюють від батарей.

Якби половина важких вантажівок працювала на водні, а половина – на синтетичному дизельному паливі, вони споживали б на 151% більше відновлюваних джерел енергії до 2050 року, ніж якщо б вони були безпосередньо електрифіковані. За даними Transport & Environment, ці цифри показують, що водень і електро-паливо необхідно використовувати в першу чергу там, де немає альтернатив – в авіації і судноплавство.


 

Герт Де Кок, менеджер з електрики і енергії в T&E, сказав: «ЄС має потенціал відновлюваних джерел енергії для досягнення декарбонізації економіки в цілому, але масштаб проблеми не слід недооцінювати. Вибір, який ми робимо сьогодні, може мати серйозні наслідки для попиту на електроенергію в майбутньому. Наприклад, для запуску лише частини автомобілів на електро-паливі потрібні морські вітряні турбіни, що охоплюють всю Данію. У цьому немає ніякого сенсу ».

 

Для постачання європейських кораблів аміаком і воднем, а літаків – гасом, до 2050 року буде споживатися більше відновлюваних джерел енергії (1275 ТВт-год), ніж для всього автомобільного транспорту, безпосередньо електрифікованого. У той час як кораблі можуть працювати на батареях на коротких дистанціях, їм потрібно водень або водневий аміак для більш тривалих подорожей. Оскільки батареї будуть придатні тільки для коротких перельотів, літаки повинні будуть працювати на синтитическом гасі чи водні для декарбонізації.

Герт Де Кок також зазначив: «ЄС хоче поставити 330 ТВтч водню на ринок у наступному десятилітті, але для того, щоб водень дійсно став популярним, нам також потрібні провідні ринки. Наше дослідження показує, що тільки один сектор авіації і судноплавства може створити новий значний ринок екологічно чистого водню, допомагаючи масштабувати технологію і проклавши шлях до нульових викидів при транспортуванні ».

Джерело: https://www.autocentre.ua/opyt/toplivo/spetsialisty-ne-sovetuyu-perevodit-avtomobili-na-vodorod-i-vot-pochemu-1307815.html

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner