Продавець ТОВ "СЕНТРЕ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
75 відгуків
+380 (67) 461-74-45
вул. Бориспільська, 7, офіс 216 (територія БЦ "АРМТЕК"), Київ, Україна
СЕНТРЕ | Запчастини пневматичних гальмівних систем вантажних авто, причепів і напівпричепів
Кошик

ЯК ВИБРАТИ ПНЕВМОРЕСОРИ?

ЯК ВИБРАТИ ПНЕВМОРЕСОРИ?

Пневмоподушки користуються великим попитом, перевагу пневматичесой системи перед простими ресорами у водіїв не вимагає сумнівів. Особливо актуальні пневмоподушки в українських умовах експлуатації вантажних автомобілів.

Головне завдання пневмопідвіски максимально зменшити навантаження, що з'являються на наших дорогах. Отже, пневматическия підвіска виконує наступну роль:

  • гасить виникають під час руху динамічні коливання;
  • значно підвищують керованість вантажівки;
  • перетворять механічну енергію в теплову;
  • рівень комфорту стає на порядок вище.

З чого складається пневморесора?

Пневмоподушках складається з оболонки (гумового елемента) і склянки пневморесори (пластикового або металевого). По надійності стакани з пластику не поступаються залізним (сталевим), але вага виробу робиться менше. Пневмоподушках проводиться з каучуку і хлоропрена. Це полімери, які мають високоеластичними властивостями. Ці матеріали здатний розтягуватися до розмірів, у багато разів перевищує його початкову довжину і повертатися до вихідних розмірів. Ці матеріали дозволяють переносити виробів температурні режими від –45С° до +70С°. Під оболонкою знаходиться каркас із оточень тканинним кордом в еластичному матеріалі, необхідний для забезпечення міцності і гнучкості «подушки». З зовнішньої сторони пневморесора особливим складом, який запобігає негативні умови зовнішнього середовища: бруду, реагентів, різкі зміни температур. Як правило пневморесори витримують температурний режим в межах температур від -45С° до +70С°.

Умови експлуатації.

При виборі важливо знати температурний режим, в якому буде експлуатуватися пневморесора. При малих температурах гума може «замерзати», а при більших температурах призводить до деформації подушки, що сприяє появі тріщин. Втрати повітря для пневмотической системи є проблемою. Необхідно щоб пневмосистема балона була герметична.

Оригінальні або якісні аналоги діють у більш широкому температурному діапазоні, так як до складу гумового елемента входить більше натурального каучуку, і як наслідок ціна на такі подушки вище, ніж не якісний аналог.

При купівлі пневморесори рекомендуємо Вам не йти від рекомендованої моделі заводом-виготовлювачем вантажного автомобіля і купувати таку – в повній відповідності з маркуванням. Габарити пневмоподушок принципово важливі. У разі неправильного вибору розмірів можуть бути труднощі з експлуатацією всього вантажівки або причепа, а в дорозі пневморесора може просто розпастися на частини.

Заміна пневморесор

При заміні пневмобаллона рекомендуємо сконцентрувати увагу на справність механізму регулювання рівня, амортизаторів і обмежувачів ходу підвіски. Так само, необхідно обстежити шарнірні елементи підвіски на наявність перекосів і ймовірного потрапляння мастила від вузлів на гумові елементи пневмоподушки. При установки пневмобалона; з конусним ущільненням непогано застосувати спеціальну пасту або мильний розчин. Установка ресори з коничесим ущільненням полегшить підведення стисненого повітря від зовнішнього джерела на вхід встановленої подушки. При правильній установці (посадці) чутний характерний звук, значить пневмоподушках міцно села. При монтажі деталі в зборі необхідно застосовувати нові кріпильні болти, тому що є можливість руйнування старого кріплення. При експлуатації пневмобаллон поступово змінює свою форму. В процесі експлуатації пневмобалон зменшується в довжині і збільшується в діаметрі. Тому визначити модель з допомогою зовнішніх розмірів може призвести до помилки.

Важливі причини виходу з ладу пневморесор:

- Втрата герметичності пневморесори при неправильній роботі пневматичних кранів.

- Вплив хімічних речовин на гумові елементи (мастильних матеріалів та ін).

- Дряхление гуми, яке виражається у вигляді тріщин гумової оболонки (з-за тривалої роботи і безперервних циклічних навантаженнях балона).

- Механічний знос з-за контакту з елементами підвіски і сторонніми предметами.

При заміні старого пневмобаллона на новий, встановіть причину несправності старої ресори. Є ймовірність, що причина у несправності підвіски автомобіля, а не в якості пневморесори. В такому випадку треба спочатку ліквідувати ці несправності і тільки після цього встановлювати нову пневморессору.

Придбати якісні пневморессори, пневмоподушки Ви можете в ТОВ "СЕНТРЕ".

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner