Нові правила паркування в Україні.
Нововведення набирають чинності через 180 днів з моменту публікації. А це вже на наступному тижні - 27 вересня 2018 року. AUTO-Consulting проаналізував, чого очікувати автомобілістам.
Головна мета нововведень – зменшити затори в містах з-за неправильної парковки. За розрахунками експертів, із-за проблем з неправильною парковкою і заторів, які в результаті виникають, київські автомобілісти проводять у заторах майже 10% свого життя. Ще одна мета Закону №5364 (що цілком логічно) – зібрати побільше грошей з автомобілістів. Для виконання цих завдань будуть використовуватись нові технічні можливості і нові людські ресурси.
Технічні можливості – це камери фото та відео фіксації. Вони повинні знаходитися на парковках і в місцях заторів, і фіксувати як саме порушення, так і номерні знаки автомобіля порушника. Теоретично, дані про це мають надходити в єдиний Інформаційний центр, звідки порушнику пришлють «лист щастя» зі штрафом.
Практично, це в перший час будуть робити інспектора парковок. Вони нічого спільного не мають з колишніми паркувальниками – людьми в оранжевих жилетах. Як повідомив AUTO-Consulting консультант апарату Верховної Ради і один із співавторів Закону № 5364 Павло Фролов, інспектора парковок – це не поліцейські, а держслужбовці органів місцевого самоврядування, відібрані в результаті конкурсного відбору за рівнем освіти та спеціальної підготовки. І вони наділені повноваженнями не тільки виписувати штрафи порушників, але й заблокувати автомобіль. Або евакуювати його, якщо машина заважає руху. Але і працювати вони будуть тільки на комунальних та державних парковках.
Саме порушення інспектора паркування повинні фіксувати на фото та відеоапаратуру. По ідеї, це має бути сертифікована техніка, захищена від зовнішнього втручання для зміни або коригування даних. І інформація з цих технічних засобів має (знову ж по ідеї) по захищених каналах зв'язку надходити в Інформаційний центр. Штрафи або повідомлення про евакуацію чи блокування авто будуть у вигляді СМС або на електронну пошту вирушати власникам машин, яких визначать за державним номерним знакам.
За інформацією AUTO-Consulting, тільки в Києві, на сьогоднішній день вже підготовлено і сертифіковане 150 інспекторів паркування.
За що штрафуватимуть? Перелік досить великий. Наприклад, за парковку там, де вона заборонена, в недозволеному місці (на газоні), біля пішохідного переходу, на мостах, естакадах. А також – за неоплату паркування і за паркування на місцях для інвалідів. Крім того, є 17 приводів для евакуації. Наприклад, парковка в 2 ряду або на трамвайних рейках.
Самі штрафи прив'язані до вартості години паркування, якщо ви її не оплатили. Штраф більше тарифу за годину паркування в 20 разів. Але якщо ви припаркувалися на місці для інвалідів – у 30 разів, плюс штраф 1000 грн. Причому, в 20 - і 30-кратному розмірі доведеться платити за кожен незаконний годину стоянки. Стоянка під заборонним знаком обійдеться в 425 грн. Евакуація автомобіля – до 600-700 грн., в залежності від його ваги.
За своєчасну оплату штрафу протягом 10 днів буде «знижка» в 50%. За несплату штрафу протягом 30 днів буде нараховуватися пеня - 100% від суми стягнення. При незгоді, водій зможе оскаржити штраф або евакуацію машини протягом 10 днів.
Парадокс, але водії «евроблях» знову «в шоколаді». При неправильної або неоплаченої парковці, яку зафіксувала камера, оштрафувати можна буде тільки власника авто або особу, яка ввезла цю машину в країну. Якщо ці особи перебувають в Україні. Або при виїзді такого автомобіля з країни. Але від евакуації не застраховані і вони. А там піди доведи, що це твоя машина, якщо її справжній власник за кордоном.
Джерело: http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=42399
- Автономні вантажівки: революція в логістиці та вантажоперевезенняхАвтономні вантажівки самі можуть перевозити товари, минаючи участь людини за кермом.
- 1 жовтня в Україні відзначають День Захисників і Захисниць.Зупинись, вшануй пам'ять Героїв