DAF Trucks представила суттєво оновлені машини легкого сімейства - LF Pure Excellence
Заслуговує на увагу додаткове, опціональне віконце в правій двері, що покращує видимість безпосередньо біля переднього колеса.
Найголовніша новація знаходиться під кабіною – це 3,8-літровий турбодизель Paccar PX-4. Він пропонується у двох варіантах з потужністю 156 л. с. і 172 л. с. і орієнтований, насамперед, на міські перевезення.
Наш перший піддослідний LF опинився в самому легкому виконанні – з технічно допустимою повною масою 7,5 т. Тестований автомобіль був завантажений і важив рівно 7 тонн. Заводимо мотор і рушаємо. Оцінюємо нову, 5-ступінчасту механічну коробку передач марки Eaton (це, до речі, був єдиний на тесті автомобіль з «механікою»). Передачі включаються легко, чітко.
Вражає еластичність двигуна – максимальний крутний момент в 500 Нм досягається в широкому діапазоні від 1200 до 2000 об/хв. Реально мотор упевнено витягає вже з 1000 об/хв. А ось на трасі, особливо на підйомах потужності явно не вистачає – тут доречніше інші мотори.
Довідка. До поновлення на LF найекономічнішим силовим агрегатом був 4,5-літровий двигун Paccar PX-5, потужністю від 184 до 213 к. с. Він залишився, так само як і 6-циліндровий агрегат Pacar PX-7, розвиваючий від 234 до 325 л. с. Більше того, двигуни PX-5 і PX-7 нещодавно зазнали удосконаленням – нове програмне забезпечення, оптимізовані терморегуляций і управління повітряними потоками.
В результаті максимальний крутний момент обох двигунів збільшився на 5 – 12%, і доступний він при частоті обертання на 100 – 200 об/нижче, ніж раніше. І в цьому важливу роль грають більш низькі передавальні числа заднього моста (до 3,31:1). Все це, за даними фірми, дає заощадити до 6% палива.
Пересідаємо на другий LF, який в три рази більший і важчий. На відміну від першої машини, тут колісна база 3,55, а цілих 5,9 м. Машина в зчепленні з одноосным тентованим причепом. Загальна довжина автопоїзда – 18 метрів. Допустима повна маса – 26 т (тестований автомобіль мав 22 т). Зрозуміло справа, що і двигун стоїть один з найпотужніших – 6,7-літровий 295 к. с.
Паливний бак майже в 6 разів більше – не 110, а 600 літрів. І це ще не межа. LF можна замовити з колісною базою до 6,9 м і встановити паливний бак на 1240 літрів. Справжній далекобійний трак, відмінно підходить для перевезення великооб'ємних вантажів. До речі, в кабіні є відкидна спальна полиця, яку можна встановити, попередньо склавши спинки передніх сидінь.
На нашій машині стояв «дорослий» 12-ступінчастий «автомат» ZF, AS-Tronic. Двигун показав відмінні тягові якості, потужності на трасі цілком вистачало, навіть на затяжних підйомах. А ось що стосується їзди по місту, то тут особливо уважно проходити повороти з-за великого виносу одновісного причепа.
Джерело: https://www.autocentre.ua/kommercheskie/test-drive-kommercheskie/test-drajv-gruzovika-daf-lf-pure-excellence-video-382092.html © Autocentre.ua
- Автономні вантажівки: революція в логістиці та вантажоперевезенняхАвтономні вантажівки самі можуть перевозити товари, минаючи участь людини за кермом.
- 1 жовтня в Україні відзначають День Захисників і Захисниць.Зупинись, вшануй пам'ять Героїв